lørdag den 11. oktober 2008

ARTO


Navnet Arto havde jeg godt hørt om - jeg har kender en del unge, som er arto-brugere og sågar blevet arto-gifte. Hvad arto var for en størrelse havde jeg ikke sat mig yderligere ind i.
Efter at have været inde på artos startside kan jeg se, hvorfor det er så populært et mødested. Det indeholder jo lige præsic det, som de unge selv ønsker, da de selv bidrager med at holde stedet ajour om, hvad der rører sig i de unges verden. Det må siges, at der er lidt for en hver smag. Via navigationslinjen på artos startside valgte jeg at gå ind under Klubber. Jeg havde ikke tænkt nærmere over, hvilke slags klubber der er dér, men jeg blev meget positivt overrrasket over, at Kræftens Bekæmpelses nyeste kampange Støt Brysterne var iblandt. Herefter læste jeg nogle indlæg fra unge, som havde haft brystkræft inde på livet: Unge som havde mistet et familiemedlem, en ven, en lærer o.s.v.
Det rørte mig og synes alene af den grund, at Arto giver en masse "luft" til de unge, som vi jo som bekendt ikke kan undvære...

Slutteligt vil jeg straks benytte lejligheden til at opfordre andre til at "støtte brysterne" - har selv købt et armbånd på apoteket til den nette sum af kr. 25,-. Kampagnen finder sted hvert år og oktober er den international brystkræftmåned, hvor mange lande sætter fokus på og samler ind til kampen mod brystkræft.
Mange bække små gør en stor å!!!!!!!!!!!!

Og så bliver der holdt øje... en slags top-styring om, hvad der foregår på Arto, at "stien" holdes ren for uønskede indlæg mv. Det er jo betryggende for alle.

Det er kanon med et vir-aktuelt mødested for børn og unge, som Arto jo må siges at være.

Ingen kommentarer: